Acord per potenciar l'Arc Mediterrani

img886201506

El Gremi d’Àrids de Catalunya col·laborarà amb l’Institut d’Economia i Empresa Ignasi Villalonga (IIVEE) en la seva tasca de promoció d’iniciatives de cooperació econòmica i empresarial a tot el territori de l’EURAM, l’Euroregió de l’Arc Mediterrani.

L’IIVEE és una institució que agrupa empresaris, professionals i institucions de Catalunya, Andorra, el País Valencià, les Illes Balears i la Catalunya Nord, amb l’objectiu d’aprofitar les potencialitats i sinèrgies d'aquest gran territori estratègic que forma l’EURAM, davant dels canvis econòmics i polítics que s'estan produint a Europa en l'actualitat.

Entre les seves iniciatives, l’IIVEE és el fundador dels Cercles Euram, punts de reunió on s’aborden temes d’interès per als empresaris dels diferents territoris. Alhora, l’Institut Villalonga organitza cada any jornades econòmiques i congressos, i disposa d’un observatori estadístic que retrata periòdicament àmbits com el comerç, el treball o l’estat de les infraestructures a l’Euroregió Mediterrània.