V Congrés dels àrids a Santiago de Compostela

La Federació d’Àrids (FdA), junt amb les seves Associacions Membre, l’Associació Nacional d’Empresaris Fabricants d’Àrids – ANEFA –, el Gremi d’Àrids de Catalunya, l’Associació d’Empreses d’Àrids de la Comunitat Valenciana – ARIVAL –, l’Associació Gallega d’Àrids – ARIGAL –, ha organitzat el V Congres dels àrids a Santiago de Compostela, durant els dies 24, 25 i 26 d’octubre de 2018, sota el lema “Compromesos amb la societat.

fdaaridos

Un cop més, el V Congrés està orientat com un fòrum de màxima actualitat, dirigit fonamentalment a empresaris i professionals – científics i tècnics -, relacionats amb el sector dels àrids, on podran ressaltar-se les línies mestres de futur per a la indústria extractiva, bàsica per a la societat.

El Congrés compta amb ponents de primer nivell, s’han seleccionat prop de 200 comunicacions lliures i 36 pòsters que permetran conèixer noves tecnologies, analitzar els problemes comuns, buscar solucions alternatives i abordar aspectes rellevants relatius a l'explotació i al tractament dels àrids, així com a les diferents aplicacions dels àrids en la construcció i en la indústria, o assumptes tan importants com la gestió econòmica, la qualitat del producte, el medi ambient, la seguretat i la salut en el treball, els problemes d'imatge en el sector, les relacions de les explotacions amb les àrees veïnes, etc.

També s’han programat ponències, comunicacions tècniques, fòrums de debat i presentacions d'empreses, igual que en les anteriors edicions, i s’han programat set taules rodones, dues sessions plenàries i dues sessions temàtiques, amb debats sobre aspectes rellevants per al sector, en les que participaran professionals de reconegut prestigi.

El President del Gremi convida a tots als agremiats a la participació en el V Congrés de la FdA, a través del següent video:

Podeu consultar el programa i tota la informació relativa al Congrés a l’enllaç: http://www.congresoaridos.com/