L’Assemblea General del 10 de juny elegirà nou president

L’Assemblea General Ordinària 2014 del Gremi d’Àrids de Catalunya, que tindrà lloc el dimarts 10 de juny a l’auditori de La Pedrera (Casa Milà), elegirà el nou president de l’entitat. Joaquim Roca, que amb dos mandats consecutius ha assumit durant vuit anys la presidència del Gremi, cedirà les regnes al candidat que els agremiats elegeixin en la votació que faran en el curs de l’Assemblea.

L’Assemblea compta enguany amb un programa de contingut de nivell, en el que destaquen la presentació del projecte “Phoenix” que, liderat per l’empresa Iberpotash, preveu la inversió de 600 milions per reestructurar l'activitat minera al Bages. La companyia pretén augmentar i concentrar la seva producció a la mina i a la planta de tractament de potassa a Súria, reconvertir les instal·lacions associades a Sallent en una zona d’activitats logístiques i crear una nova plataforma ferroviària a Callús. Una inversió que generarà activitat per a la indústria dels àrids.

Com és tradicional, la cloenda de l’acte anirà a càrrec d’un membre del Govern de la Generalitat. En aquesta ocasió, serà el conseller d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural, honorable Josep Maria Pelegrí, qui posarà fi a una sessió que s’ha convertit en el punt de trobada anual de la indústria aridera catalana.

Ordre del Dia de l'Assemblea 2014

Benvinguda als assistents del Sr. Pere Palacín, director general d’Energia, Mines i Seguretat Industrial, la Sra. Assumpta Farran, directora general de Qualitat Ambiental, i el Sr. Joaquim Roca, president del Gremi.

Aprovació, si s’escau, de la Memòria d’activitats i dades sectorials.

Aprovació, si s’escau, de l’estat de comptes 2013, de l’auditoria període 2009-13 i del pressupost de l’exercici 2014, a càrrec del tresorer Sr. Andreu Puigfel.

Presentació del Gremi Jove, a càrrec dels coordinadors territorials.

Elecció del president del Gremi pel mandat 2014-18.

“Sinèrgies del projecte Phoenix”, a càrrec del Sr. Pablo de Lastres, Iberpotash.

“Repensant el sector construcció”, a càrrec del Dr. Pere Segarra, director de la Càtedra Emprenedoria i Creació d'Empreses de la Universitat Rovira i Virgili.

Torn obert de paraules.

Firma del Conveni de suport gremial a les espècies en perill d’extinció.

Cloenda a càrrec de l’Honorable Sr. Josep Maria Pelegrí, conseller d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural de la Generalitat de Catalunya, i el Sr. Pau Villòria, secretari general de Territori i Sostenibilitat.

Documentació

Gràfic consum d'àrids

Aquí podreu trobar informació corporativa sobre el Gremi d'Àrids, descarregar el Dossier de Premsa i accedir a estadístiques i documentació addicional sobre el sector arider.

Consultar

Recull de Premsa

Pila de diaris

Accedeix a una selecció de les principals notícies sobre el sector dels àrids i l'obra pública que apareixen a la premsa escrita.

Consulta l'arxiu

Propers esdeveniments