Actualitat

El conseller Puig es compromet a seguir reformant les lleis per facilitar la recuperació del sector

El conseller d'Empresa i Ocupació, Felip Puig, ha estat l'encarregat de cloure l'Assemblea 2013 del Gremi d'Àrids de Catalunya amb un extens discurs sobre l'actual context econòmic. Puig ha assegurat que "el país està exportant més que mai", i que "Catalunya està guanyant competitivitat i mercats, i està sent líder a Europa en la captació d'inversió estrangera". Aquestes realitats augurarien una fi més o menys propera de la crisi actual.

Per al conseller, les claus per a superar l'actual conjuntura per al sector dels àrids són "l'eficiència energètica de les empreses" i, en un pla més polític, "la reforma dels tràmits administratius per tal que facilitin la iniciativa empresarial", una reforma encetada amb les Lleis Òmnibus que el conseller s'ha compromès a aprofundir. Finalment, ha defensat el procés de Transició Nacional com la fórmula per a progressar econòmicament, pel que comportaria de disminució de la pressió fiscal i l'augment de la inversió pública.

Nota de premsa Fotografies

Documentació

Gràfic consum d'àrids

Aquí podreu trobar informació corporativa sobre el Gremi d'Àrids, descarregar el Dossier de Premsa i accedir a estadístiques i documentació addicional sobre el sector arider.

Consultar

Recull de Premsa

Pila de diaris

Accedeix a una selecció de les principals notícies sobre el sector dels àrids i l'obra pública que apareixen a la premsa escrita.

Consulta l'arxiu

Propers esdeveniments