Alfons Porro escollit com a membre Comitè Executiu de Foment

Alfons Porro, president del Gremi d'Àrids de Catalunya, formarà part del nou Comitè Executiu de Foment del Treball. El màxim responsable del gremu formava part de la candidatura de Josep Sánchez Llibre per presidir la principal patronal catalana que va ser reelegida en l'Assemblea General celebrada el dilluns 18 de juliol a Barcelona. La seva va ser l'única candidatura presentada. Jaume Puig, gerent del gremi, formarà part de diferents comissions de treball i participarà en les juntes directives de Foment del Treball.

AFRONTAR ELS REPTES DE L'EMPRESA CATALANA

Després de ser proclamat com a president, Sánchez Llibre va presentar 10 reptes que considera claus per aquest segon mandat on es vol "liderar la resposta econòmica de Catalunya davant l'actual situació geopolítica". En el nou mandat, que finalitzarà el 18 de juliol de 2026, la patronal treballarà -entre d'altres- per al retorn d'empreses a Catalunya i donarà suport a la taula de diàleg, i defensarà una fiscalitat competitiva o el compliment de les inversions. També reclamarà l'ampliació de l'aeroport del Prat com a clau per la potenciació i desenvolupament de l'economia catalana.

Alfons Porro ja formava part de la Junta Directiva de Foment del treball en l'anterior mandat. El Gremi d'Àrids valora molt positivament el fet que el sector participi en el màxim òrgan de Foment perquè l'hi permet tenir veu pròpia en la patronal i també es visualitza el pes i la representativitat de la indústria dels àrids a Catalunya. El Gremi d'Àrids també té representants a la junta directiva de PIMEC, l'altra gran patronal catalana.

➡️ D'INTERÈS

Notícia de l'Assemblea General des de la web de Foment del Treball (clica aquí)