El sector dels àrids ha fet un donatiu de 48.000 euros per donar suport als damnificats per la DANA que va afectar greument el País Valencià. Alberto Novoa, nou president de la Federació d'Àrids (FdA), va fer entregar dels diners el dilluns 16 de desembre a Casa Caritat, una de les ONG amb més de 118 anys d’història dedicada a l'atenció de persones sense llar i en risc d'exclusió social. Les aportacions econòmiques procedeixen d’associacions, empreses, treballadors... Com a entitat, el Gremi d’Àrids de Catalunya ha fet una aportació de 3000 euros. A més, moltes empreses han aportat des del 29 d’octubre maquinària pels treballs de reconstrucció d’aquest desastre natural.
El tresorer de Casa Caritat, Javier Carpí, va rebre el donatiu en el transcurs de l’Assemblea Anual de la FdA que es va fer a València. L’entitat beneficiària ha estat escollida per l’Associació d’Empreses d’Àrids de la Comunitat Valenciana (ARIVAL) que podrà seguir que l'ajuda arriba de manera eficient a persones més afectades per aquest fenomen meteorològic. Aquesta iniciativa exemplifica el ferm compromís del sector amb la societat.
Casa Caritat (Associació Valenciana de Caritat) és una de les organitzacions no governamentals més antigues i consolidades de València. Fundada el 1906, l'entitat atén anualment a més de 4.800 persones anualment. La seva tasca se sustenta en gran mesura gràcies a la solidaritat històrica del poble valencià, comptant amb el suport tant de particulars com d'institucions, empreses i el teixit associatiu local.
➡️ D'INTERÈS
Web de Casa Caritat (clica aquí)