El nou comitè de Comunicació impulsa sessions de formació per als associats

El Gremi d'Àrids de Catalunya inicia aquest març les sessions de formació en l'àmbit de la comunicació, amb l'objectiu de donar eines a les empreses associades i al conjunt del sector. El nou Comitè de Comunicació del gremi, constituït aquest gener, presidit pel Sr. Salvador Solà, va decidir impulsar aquesta iniciativa seguint les peticions que feien alguns agremiats. La primera formació es farà al 29 de març a la seu del Gremi d'Àrids a Barcelona, i estarà centrada en com utilitzar Instagram en l'àmbit empresarial. La formació ha omplert totes les places ofertes.

La finalitat d'aquesta sessió és que els participants puguin adquirir els coneixements bàsics per gestionar un compte d'Instagram d'empresa – pensant en una activitat industrial com els àrids –, tant des d'un enfocament tècnic – com aconseguir impressions, interaccions o seguidors –, a la part de comunicació – donant exemples del sector –, i per resoldre dubtes específics sobre la comunicació a través d'Instagram.

La idea del Comitè de Comunicació és oferir als associats tres sessions molt pràctiques, i estendre-les a totes les demarcacions, perquè les empreses tinguin un acompanyament a l'hora d'entrar en eines de comunicació, ajudin a donar a conèixer la seva activitat, la tasca que realitza el sector i el paper essencials dels àrids per a la societat.

➡️ D'INTERÈS

Instagram del Gremi d'Àrids de Catalunya (clica aquí)