Assemblea anual del Gremi d'Àrids, Formigons i Prefabricats de Lleida

El Gremi d'Àrids, Formigons i Prefabricats de Lleida va celebrar el 20 de maig la seva assemblea anual, que va donar llum verda a l'informe d'activitats que va presentar el seu president, Josep M. Pedra. També es va aprovar el tancament comptable 2020-2021 i el pressupost 2022 i es va fer una valoració de l'estat actual del sector a les comarques de Ponent i de Catalunya i de les perspectives de futur. L'assemblea que es va fer a Aravell (Alt Urgell) i es va tancar amb el tradicional dinar gremial que és un espai de contacte de les empreses d'àrids de la demarcació territorial. Enguany es recuperava el format d'assemblea previ a l'aparició de la Covid-19.

Prèviament, els participants van poder conèixer l'explotació "La Torra" de l'empresa Àrids Alt Urgell (Grup Heracles) i l'explotació "Roca II", titularitat de l'empresa PROMSA.

Enguany, les assemblees territorials del Gremi de Tarragona i la resta de demarcacions es realitzaran a la tardor.