Tot preparat per a la 22a edició de Construmat a Fira de Barcelona

Més de 180 empreses expositores i prop de 300 marques participaran en la 22a edició de Construmat, el Saló de la Construcció de Fira de Barcelona que se celebra del 23 al 25 de maig. Amb la superfície expositiva completa, el saló ampliarà el seu espai a l'exterior del pavelló, on s'ubicarà l'exposició de maquinària industrial i eines per a la construcció. El Gremi d'Àrids de Catalunya col·labora amb l'esdeveniment i facilitarà invitacions a les empreses associades.

El nou enfocament de Construmat pensat per donar resposta a les necessitats del sector i dels professionals i a donar a conèixer els últims materials, sistemes i tècniques de construcció sostenible, està tenint una gran acollida entre els professionals.

Entre les companyies que hi participaran hi ha Alsina, Alu Factory, Arquima, Breinco, Celo, Cementos Molins, Cosentino, Durmi, Egoin, Evowall, Fischer, Gabarró, Hercal, Jung, Kiloutou, Layher, O Feliz Painel, PMP, Grupo Protec, Roca, Rehatec, Roi, Grupo Saltoki, Sebastià, Simpson Strong Tie, Tejas Borja, Thermis, Volcalis, entre d'altres.

CONGRÉS I ACTIVITATS PARAL·LELES

A banda de l'espai expositiu, el saló també comptarà amb un congrés de tres dies on es debatran alguns dels principals reptes del sector de la construcció en matèria de sostenibilitat, industrialització i digitalització, amb especial atenció als fons Next Generation.

A més, es realitzaran jornades tècniques, tallers, demostracions i aplicacions en el marc de l'Aula de Formació, que oferirà sessions pràctiques sobre les últimes novetats en productes i serveis adreçats als professionals.

ACTIVITATS DEL SECTOR I ENTRADES PER A LES EMPRESES ASSOCIADES

El Gremi d'Àrids de Catalunya ha signat un acord de col·laboració amb Construmat. Entre d'altres, les pròximes reunions de la Federació d'Àrids (FdA) i de la Federació Catalana de la Indústria, el Comerç i els Serveis de la Construcció (FECOCAT), entitats de les quals forma part el gremi, es faran en el marc d'aquest saló.

L'entitat també distribuirà codis d'invitació per als associats i col·laboradors.

➡️ D'INTERÈS

Web de Construmat (clica aquí)