El Gremi d'Àrids formarà part de la nova junta de la patronal PIMEC

La candidatura Activisme Empresarial, encapçalada per Antoni Cañete, ha estat la guanyadora a les eleccions a PIMEC, patronal de la Petita i Mitjana Empresa de Catalunya, que es van celebrar aquest dimarts, 23 de febrer. Amb aquest resultat seran vocals de la Junta Directiva de PIMEC en representació del Gremi d'Àrids de Catalunya, Andreu Puigfel i el gerent, Jaume Puig. La candidatura guanyadora ha obtingut 3.097 vots (83%) superant àmpliament la candidatura Eines PIMEC que ha tingut 599 vots (17%). Actualment, Jaume Puig és el president de la Comissió de Sostenibilitat de la patronal de pimes.

Activisme Empresarial aposta per "seguir treballant per representar i defensar els interessos de les pimes i els autònoms de Catalunya" sense ingerències polítiques­­­, fent una "aposta ferma per la concertació, el diàleg i la participació". També assegura que vol promoure la transformació, la millora i el progrés econòmic i social des d'una entitat que segueixi sent "sostenible, independent, democràtica i participativa". El nou president exercia des del 2006, la secretaria general de PIMEC. Antoni Cañete és també el president de la Plataforma Multisectorial Contra la Morositat (PmCM), en el que el nostre Gremi i la FECOCAT han estat molt actius des de la seva creació.

UN ESPAI ON DEFENSAR ELS INTERESSOS DEL SECTOR

Un dels objectius del Gremi d'Àrids de Catalunya és la de ser un agent actiu en l'àmbit empresarial del país, en defensa dels interessos del sector i de les empreses agremiades. A més de la representació a PIMEC, el Gremi també és membre de Foment del Treball on el president, Alfons Porro, forma part de l'executiva. Des del Gremi s'ha aportat històricament per la fusió de les dues entitats, hi és de les poques entitats que és membre d'ambdues patronals.

En la jornada electoral a PIMEC va tenir una participació del 45,9% del cens d'associats de PIMEC, participació que es valora molt positiva, i van poder emetre el seu vot a les seus de Barcelona, Girona, Tarragona, Lleida i Manresa.

➡️ D'INTERÈS

Nota de premsa de PIMEC sobre els resultats de les eleccions (clica aquí)