Reunió del Gremi de Tarragona per analitzar la incertesa que viu el sector

Les empreses d'àrids de la demarcació de Tarragona es van reunir el dimarts, 23 de febrer, a Cambrils, per analitzar l'estat del sector, les perspectives pel 2021 i l'impacte que la crisi provocada per la pandèmia està deixant en la producció d'àrids. El Sr. Francesc León, president del gremi a la demarcació, comentava que la desena d'empreses participants han fet notar "una disminució generalitzada de l'activitat" des d'abans de Festes, tot i admetre que fins a fins del 2020 "no havíem tingut una gran incidència", amb un global de l'any acceptable. Tot i això destacava la incertesa de la situació: "les empreses tenen projectes per mirar i valorar, però tot està a l'expectativa de si es veu la sortida d'aquest túnel."

NOVA EMPRESA ASSOCIADA I JUBILACIÓ D'AMADEU CANYELLES

La reunió va servir de presentació d'un nou associat al gremi tarragoní: el grup Excavacions Ché que des de fa uns mesos explota la Cantera Ferran, de Vespella de Gaià a prop d'Altafulla, que fins ara havia estat gestionada pels germans Blanco, que cessen la seva activitat per jubilació. Per altra banda, el Sr. Amadeu Canyelles, de Dolomies Juncosa, també ha anunciat la seva jubilació.

El Gremi d'Àrids de Catalunya recupera progressivament les reunions al territori, amb format reduït i seguint els protocols de seguretat davant la Covid-19.